Tidnings artikel Samhälle (Uppdaterad)

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=834463


•·         Artikeln handlar om en kvinna som fick en smällare i munnen inför derbyt mellan Helsingborgs IF  och Malmö FF och fick åka in till sjukhuset då den sprängts mot hennes läppar.

•·         Nyheten är inte allt för viktig men för henne och hennes familj är det inte roligt och det vissar att man måste stoppa huliganer och Helsingborgare att sätta ner foten däför är denna nyheten viktig.

•·         Jag jämförde denna på Dn med andra tidningar som skrivit samma artikel och denna var den bästa med mest fakta och bra sammanfattat. Den var i bra detalj och stod nästan exakt som det gick till. Andra har mest gått ut med att hon fått en smällare i munnen men här står det bättre.

•·         Jag tycker detta är brutalt och visar vilka idioter det finns i världen att det finns heta känslor i fotboll förstår jag men att detta ska hända någon som inte har något med saken att göra är riktigt idiotiskt. Jag antar att jag lärt mig att man inte ska stoppa in smällare i folks munnar även om jag visste att det var farligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0